پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119231
سنگ مزار جالب يک شهيد+ عکس
تاریخ انتشار : 1393/07/23 09:09:24
نمایش : 2208
سنگ مزار زيباي او، نمونه‌اي بي‌نظير است که روي آن نوشته شده: متولد مي شويم تا بميريم. پس وقتي خبر کوچ مرا شنيديد، عکس العملتان آن چنان باشد که خبر تولدم را سالها پيش برايتان گفتند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، طلبه شهيد مهدي خاتمي سال ۱۳۴۳ در يک خانواده مذهبي در روستاي پيل نور استان مازندران متولدشد و با زندگي در کنار يک خانواده مذهبي و انقلابيون، روحيه استعمارستيزي در وي شکل گرفت. در سال ۱۳۶۱ از طريق بسيج همراه با لشکر ۲۵ کربلاي مازندران، در عمليات والفجر مقدماتي شرکت کرد و در سال ۱۳۶۲ جهت تحصيل علوم ديني وارد حوزه علوم ديني آيت الله مجتهدي شد. همزمان با تحصيل، در جبهه نيز حضور داشت و در عملياتهاي بدر، والفجر۸ ،کربلاي ۱ به همراه گردان انصار از لشکر ۲۷ محمد رسول الله شرکت جست و سرانجام در عمليات تکميلي کربلاي ۵ در شلمچه روحش را با خدا پيوند داد و جسمش را در خاک قطعه ۲۹/رديف ۶۳/شماره۷ به امانت نهاد.

سنگ مزار زيباي او، نمونه اي بي نظير است که روي آن نوشته شده: متولد مي شويم تا بميريم. پس وقتي خبر کوچ مرا شنيديد، عکس العملتان آن چنان باشد که خبر تولدم را سالها پيش برايتان گفتند.

کلمة طيبة استرجاع را بر زبان آورده و برايم طلب مغفرت کنيد.

هرگز به ذهنتان خطور نکند که شهدا حيف بودند، بايد متوجه باشيد که در راهي رفتند که حيف تر بود.

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html